Zapytacie dlaczego ogrody?

Jest na to prosta odpowiedź:
zasiałam wiele nasion, a teraz przyglądam się co z nich wyrasta...

sobota, 25 lipca 2015

Wakacyjny portrecik

Tak na szybko - dla znajomej.
Na przygotowanie rysunku miałam niestety tylko jeden dzień i noc. Niestety przy sztucznym oświetleniu bardzo ciężko jest coś zrobić.
Zdjęcie cyknęłam w trakcie pracy, gdy przyglądałam się całości obrazka.

Papier Fabriano 160 g, 32,5 x 45 cm w kolorze ecru; kredki koh-i-nor hardthmuth polykolor + soft pastels (toison d'or); gumka do ścierania itp.

przymiarka do ramki (40 x 50 cm)

w wirtualnej ramce (niedokończony)

Poprawiłam jeszcze tło - ponieważ brakowało głębi doszło więcej odcieni zieleni, błękitu i szarości. Roślinność w tle stała się pełniejsza, a pnie drzew nieco dosyciłam brązami i pomarańczem. Sylwetki pozostały bez zmian.
Całość pokryłam fixatywą (Talensa).

Następnym razem poprawię się i postaram nie zapomnieć o końcowym zdjęciu.