Zapytacie dlaczego ogrody?

Jest na to prosta odpowiedź:
zasiałam wiele nasion, a teraz przyglądam się co z nich wyrasta...

piątek, 28 października 2011

I Wystawa Twórczości Nauczycieli w Klubie Nauczyciela w Sochaczewie

moje dziergadełka (z wyjątkem dwóch serwet: białej pomiędzy motylkiem i kołnierzykiem, jasno brązowej po prawej stronie stołu)

moje dziergadełka (z wyjątkem dwóch serwet: białej pomiędzy motylkiem i kołnierzykiem, jasno brązowej po prawej stronie stołu)

moje dziergadełka (4 szt.) wiszące na sznurku
jest jeszcze mała, dwukolorowa sukienka (po prawej stronie), ale nie widać jej na zdjęciu

anilanowy płaszczyk, który zrobiłam dla mojej córeczki

po lewej: trzy moje rysunki

po prawej: moje trzy rysunki

z lewej fragment mojego rysunku

Fotorelacja




Wszystkie moje zdjęcia z wernisażu (do użytku prywatnego) możesz pobrać z mojego chomika.

Jeżeli chcesz zamieścić zdjęcia na swojej stronie, skontaktuj się ze mną.
Pamiętaj o prawach autorskich!